کاردانو (ADA)

خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

0

آدرس‌دهی پروژه‌ای یا حرفه ای Enterprise addresses در شبکه کاردانو چی هست و چه کاربردی داره؟

یکی از روش‌های ادرس دهی که استفاده می‌شه Enterprise addresses هست. این روش آدرس‌دهی چه کاربردی داره؟ یا اینکه شامل چه اطلاعاتی میشه؟

آواتار
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

آدرس‌های سازمانی یا Enterprise addresses شامل هیچ حق استیک ویا خصوصیت‌هایی در این رابطه نیست، بنابراین استفاده از این آدرس‌ها به این معنی است که شما از مشارکت در پروتکل PoS صرفه نظر کرده‌اید.

صرافی ها یا سازمان های دیگری که مقادیر زیادی از ada را کنترل می‌کنند - آن را به نمایندگی از سایر کاربران نگه می‌دارند - ممکن است بخواهند از سیاست عدم استفاده از حقوق سهام پیروی کنند.

با استفاده از آدرس های سازمانی، صرافی ها می توانند نشان دهند که از این خط مشی پیروی می کنند. از آنجایی که آدرس‌های سازمانی با هیچ کلید سهامداری مرتبط نیستند، به طور خودکار از مکانیسم‌هایی که بر برنامه رهبری اسلات تأثیر می‌گذارند، حذف می‌شوند. توجه داشته باشید که استفاده از آدرس‌هایی که حقوق سهام ندارند، به طور مؤثری کل سهام را کاهش می‌دهد، که به نفع یک دشمن احتمالی است. هیچ حق سهامی ندارند، بنابراین استفاده از این آدرس‌ها به این معنی است که شما از مشارکت در پروتکل اثبات سهام انصراف می‌دهید.

صرافی ها یا سازمان های دیگری که مقادیر زیادی از ada را کنترل می کنند - اما آن را به نمایندگی از سایر کاربران نگه می دارند - ممکن است بخواهند از سیاست عدم استفاده از حقوق سهام پیروی کنند.از همین جهت اسم سازمانی رو برای این روش آدرس دهی انتخاب کردن.

با استفاده از آدرس های سازمانی، صرافی ها می توانند نشان دهند که از این خط مشی پیروی می کنند و ممکن هست که در جذب مشتری برای آنها مهم باشد. از آنجایی که آدرس‌های سازمانی با هیچ کلید سهامداری مرتبط نیستند، به طور خودکار از مکانیسم‌هایی که بر برنامه رهبری استیک تأثیر می‌گذارند، حذف می‌شوند.

توجه داشته باشید که استفاده از آدرس‌هایی که حق PoS ندارند، به طور مؤثری کل پولهای و سهام‌های موثر در سلامت شبکه را  را کاهش می‌دهد، که به نفع یک دشمن احتمالی است.بنابر این از تمام سازمان‌ها می‌خواهیم که این روش ادرس‌دهی روبه کار نبرن.

آواتار
انصراف