کوینکس اسمارت کوین CSC

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

0

آدرس کیف پول CSC یا کوینکس چه طور ایجاد می‌شن و چه ساختاری دارن؟

من می‌خوام کیف پول برای CET ایجاد کنم. قبل از هر چیز باید بدونم که چه مدل‌های کیف پول وجود داره و چه طور می‌تونیم آدرس‌های کیف پول ایجاد کنیم.

آواتار
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

دو نوع آدرس در CSC وجود دارد: آدرس با مالکیت خارجی (EOA) و آدرس قراردادهای هوشمند.

آدرس با مالکیت خارجی به حسابی با یک جفت کلید عمومی و خصوصی اشاره دارد. به بیان دیگه آدرس با مالکیت خارجی به صورت یه ذوج کلید ایجاد می‌شه. این یک آدرس هگزادسیمال 42 کاراکتری است که از 20 بایت آخر کلید عمومی  حساب با 0x در جلوی آن ایجاد می‌شه. مثلا این یک آدرس با مالکیت خارجی است:

0x71C7656EC7ab88b098defB751B7401B5f6d8976F

این آدرس یک آدرس "عمومی" است که برای دریافت پول یا توکن از دیگران به آن نیاز دارید.این آدرس عمومی معادل با یک کلید خصوصی است و تمام توکن‌ها مثل تتر هم با همین آدرس کنترل می‌شود. خیلی ساده بگم، این ادرس مثل همون آدرس کیف پول اتریم است.

آدرس قرارداد هوشمند به آدرسی اشاره می‌کنه که میزبان دسته‌ای از کدها در زنجیره بلاک یا بلاکچین CSC است که خصوصیت‌های عملکردی شبکه را ایجاد می‌کنه. در حقیقت این آدرس دسته‌ای از کدها رو نشون میده که هر گاه یه تراکنش جدید ایجاد می‌شه باید اجرا بشن. این معادل اسم تابع در برنامه نویسی هست.

آدرس قرارداد هوشمند معمولاً زمانی ایجاد می‌شه که قراردادی در بلاک چین CSC ایجاد بشه. این مدل آدرس هم کاملا شبیه به آدرس با مالکیت خارجی است.

اگه بخوام این دو مدل آدرس رو خلاصه بگم، یکی آدرس ولت داریم که کیف پول و کلید عمومی و خصوصی رو تعیین می‌کنه و یکی داره قرارداد هوشمند رو تعیین می‌کنه.

آواتار
انصراف