سولانا Solana

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

0

خوشه سولانا یا کلاستر سولانا چیست؟

توی مستندها به خوشه سولانا اشاره شده. در کامپیوتر تعریف خوشه مشخص هست. آیا توی سولانا این معنی متفاوتی دارد؟

آواتار
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

خوشه مجموعه ای از کامپیوترها است که با هم کار می کنند و می توانند از بیرون به عنوان یک سیستم واحد به کار گرفته شوند. خوشه Solana هم مجموعه ای از رایانه های مستقل است که با یکدیگر (و گاهی اوقات علیه یکدیگر) کار می کنند تا خروجی برنامه های غیرقابل اعتماد و ارسال شده توسط کاربر را تأیید یا رد کنند.

یک خوشه Solana می‌تواند هر زمانی که کاربر بخواهد یک رکورد تغییرناپذیر از رویدادها در زمان یا تفسیرهای برنامه ای آن رویدادها را حفظ کند، استفاده می‌شود.

یکی از کاربردها ردیابی رویدادها این است که می‌توان تعیین کرد کهکدام یک از رایانه‌ها کار معنی‌داری برای اجرای خوشه انجام داده‌اند.

استفاده دیگر ممکن است ردیابی مالکیت دارایی های دنیای واقعی باشد.

در هر مورد، خوشه رکوردی از رویدادها به نام دفتر کل تولید و مدیریت می‌کند.  تا زمانی که شخصی در جایی از جهان یک کپی از دفتر کل را حفظ کند، خروجی برنامه های آن (که ممکن است حاوی سابقه ای باشد که چه کسی دارای چه چیزی است) برای همیشه قابل تکرار خواهد بود، مستقل از سازمانی که آن را راه اندازی کرده است.

آواتار
انصراف