عمومی

خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

0

ایا رمز ارزها بی خطر هستند؟

ایا رمز ارزها بی خطر هستند؟

آواتار
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

هر روز از هر سال رمزارز توسط مردم شناخته می شود. آنها برای تبادل اطلاعات ایمن ساخته شده اند. در سال 2009 اولین رمزارز به نام بیت کوین ایجاد شد.

افراد زیادی  به آن ها  اعتماد دارند ، بی خطرند چون غیرمتمرکزند و این یعنی شفافیت و نحوه عملکرد سیستم است.تقریباً بیش از سه میلیون کاربر بیت کوین در حال حاضر در بازار حضور دارند ، اکثر آنها با ارز مذکور سرمایه گذاری می کنند. حتی اگر ریسک برای سرمایه گذاری این ارز وجود داشته باشد ، به دلیل نوسان آن ، حدود بیش از 6000 شرکت و سازمان وجود دارند که پرداخت های بیت کوین را می پذیرند.

یکی از دلایلی که باید رمزگذاری اعتبار را بی خطر بدانیم اینست که دارنده کیف پول یا خریدار به اطلاعات واقعی مانند شماره کارتهای اعتباری و غیره نیازی به اطلاعات واقعی ندارد. این تنها تضمین می کند که شما برای کسی شناخته نمی شوید. از سالها پیش بینی می شود ارز رمزپایه مانند بیت کوین به پلی به سوی پرداختهای امن تبدیل شود و گسترش بیشتری یابد.

آواتار
انصراف