آوالانچ Avalanche

به فروم آوالانچ خوش آمدید!

در این فروم به بحث و گفتگو در مورد رمز ارز آوالانچ خواهیم پرداخت. هر سوالی دارید میتوانید در این فروم مطرح کنید. ما و دیگران به سوالات شما خواهیم داد.

0

با شبکه و توکن‌های اوالانچ Avalanche چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

آواتار
مصطفی برمشوری

شبکه‌ها با اهداف متفاوتی ایجاد می‌شوند مثل اتریم و یا کاردانو. این اهداف و کاربردهای شبکه‌ها آنها را از یکی دیگر متفاوت می‌کند. کاربردهای اصلی اوالانچ یا Avalanche چیست و در چه زمینه‌های استفاده می‌شود؟

آواتار
انصراف
1 پاسخ
0
آواتار
مصطفی برمشوری
بهترین پاسخ

مثل سایر شبکه‌های دیگه این شبکه برای قراردادهای هوشمند طراحی شده اما هدف این بوده که سرعت انجام تراکنش‌ها افزایش پیدا کنه. اما در کل سه کاربرد اصلی این شبکه داره که در ادامه در بخش‌های جداگانه‌ای آنها را توضیح دادم:

dApp های سریع، کم هزینه و سازگار با Solidity بسازید

برنامه‌های سازگار با اتریوم را راه‌اندازی کنید که تراکنش‌ها را سرعت بالا تأیید می‌کنند تا جایی که هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش کرده و به بلاک چین اضافه می‌کنند، بسیار سریع‌تر از هر پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز امروزی. البته سایر شبکه‌ها هم به دنبال این موضوع هستن مثل اتریم که داره تلاش می‌که که شاردینگ رو اضافه کنه.

بلاک چین های سفارشی، خصوصی و عمومی را راه اندازی کنید

بلاک چین هایی را که متناسب با نیازهای اپلیکیشن شما باشد، مستقر کنید. ماشین مجازی خود را بسازید و نحوه عملکرد بلاک چین را دقیقاً تعیین کنید. با این روش می‌توانید به سادگی یک بلاکچین جدید ایجاد کنید.

با حداقل سخت‌افزار به میلیون‌ها اعتباردهنده مقیاس دهید

برای کمک به پردازش تراکنش‌ها و ایمن‌تر کردن بیشتر پلتفرم، AVAX خود را به اشتراک بگذارید یا قفل کنید - تضمین‌های امنیتی بالاتر از استاندارد 51٪. احتمالاً سخت افزار مورد نیاز برای پیوستن به پلتفرم را دارید.

آواتار
انصراف