پیش بینی رکورد تاریخی بیت کوین در هفته های آینده
بر اساس شاخص Leverage Ratio به نظر می‌رسد که بیت کوین تا دوماه آینده 75 هزار دلار را خواهد دید!

زمان مطالعه: دو دقیقه

نسبت معاملات اهرمی بیت کوین در 24 ساعت گذشته 22 درصد کاهش یافت. آخرین باری که این شاخص یک ریزش 24 درصدی را تجربه کرد در ماه سپتامبر بود. در سپتامبر این شاخص 24 درصد ریزش کرد و قیمت آن تا سطح 40 هزار دلار رسید. بعد از این ریزش، قیمت بیت کوین 74 درصد صعود کرد و با رسیدن به محدوده 69 هزار دلار، یک رکورد قیمتی جدید را به ثبت رسانید.


در حال حاضر اگر در بازه زمانی مشابه، انتظار رفتار مشابهی را از قیمت داشته باشیم، ممکن است تا ژانویه 2022 قیمت بیت کوین به محدوده 75 هزار دلار برسد. این اتفاق از تئوری چرخه بازار و گسترش آن حمایت می‌کند و برهمین اساس انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین محدوده‌های حدود 100 هزار دلار را نیز لمس کند و حتی فراتر از آن برود. نکته قابل توجه این است که چرخه فعلی بسیار متفاوت از چرخه‌های قبلی است و می‌توان گفت که بازار از قله‌های قیمتی حاصل از فومو به یک رشد پایدار رسیده است. واقعیت این است که ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور عرضه بیت کوین تا حدی کم شود که تنها راه برای خریدن بیت کوین ارائه پیشنهادات قیمتی بالا برای ترغیب دارندگان بیت کوین به فروش باشد.



این مطلب صرفا جنبه تحلیلی دارد و پیشنهادی جهت خرید یا فروش بیت کوین محسوب نمی شود. یک اصل اساسی در مورد سرمایه گذاری در رمزارزها این است که:

"به اندازه ای سرمایه بگذارید که اگر به طور کامل از بین رفت زندگیتان دچار نوسان نشود."

پیش بینی رکورد تاریخی بیت کوین در هفته های آینده
مسعود زارعی 6 دسامبر, 2021
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
سرقت 196 میلیون دلار از یک صرافی رمز ارز
یک شرکت امنیتی اعلام کرد هکرها ۱۹۶ میلیون دلار از صرافی رمزارز بیت مارت دزدیدند.